Ekonomipartner är nu fullt bemannade igen efter sommarledigheterna!
Efter en välfylld vårsäsong med ett stort antal färdigställda bokslut för aktiebolag och enskilda firmor, samt några enstaka handelsbolag/kommanditbolag, var det under juli månad dags för semestrar på bred front.
Men nu kan vi återigen ta på oss fler uppdrag, och boka in möten med framtida kunder.
Behöver du hjälp med företagets löpande bokföring, löneadministrationen, eller kanske bara bokslutet?
Vi kan vi även bistå med att upprätta inkomstdeklarationer och genomföra skatteutredningar, biträda vid ansökningar om till exempel alkoholtillstånd, taxitrafiktillstånd och arbetstillstånd, upprätta affärsplaner och budgetar, samt se till att nystartade bolag får sina nödvändiga registreringar så ni kommer igång med verksamheten. Detta är bara exempel på vad vi brukar bistå med under ett år.
Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med er administration!
Ansvarig för Redovisning och rådgivning:
Per Anders Nordin, Auktoriserad Redovisningskonsult, 090-125508
Ansvarig för Löneadministration:
Susanne Andersson, Auktoriserad Lönekonsult, 090-125503
Eller skicka ett mail till info@ekonomipartnerumea.se.